Admin?

13.09.2013 17:15

Tak..došel jsem k závěru, že Talonii již nedokáži obnovit... Vlastně se o ni ani nedokáži starat, mám čím dál tím míň času a na tuto stránku mi ho moc nezbývá. Nechci, aby Talonie upadala, nechci tento svět zničit. Jenže kočky nejsou můj šálek čaje a zkrátka..obstarávat vše sám je dosti namáhavé. Proto bych chtěl sehnat někoho, kdo by byl admin. Místo mne. Prostě..jiný Talon. Pište mi na email, víte na jaký... 

Rád bych tu zůstal, ale být pomocný admin..uh, nesnáším to. Nejsem určený pro tým, proto je nesmysl jen nabrat admina a dál si spokojeně žít a adminit.. Prostě by mě to žíralo, jsem opravdu divný, ale je to tak. Heslo a email zřejmě pošlu tomu, kdo napíše jako první..nevím... Možná sem budu chodit dívat se, jak to tu pokračuje a tak a možná se i zaregistruji za člena, nicméně je to malá pravděpodobnost. Hlavně nepropadejte depresím, věřím že s novým adminem bude Talonia vzkvétat mnohem více :))

Talon